torsdag den 28. november 2013

Strikket kjole til baby og dukke - Babymonth #12

De her fine strikkede kjoler har min faster lavet. Vi fik dem for nogle weekender siden, hvor vi var i sommerhus hele familien (kæmpe sommerhus/koloni i klitterne med plads til 60 pers)  - bare fordi... Det var da en dejlig overraskelse. Min faster havde set opskriften i et blad og fået lyst til at lave kjolen. 
Da der var lidt garn tilovers blev det til en lille dukke kjole også. Så fiiint :-)

Opskriften er gratis og findes lige her.









2 kommentarer:

  1. Jamen dog hvor er de søde! Jeg er vild med kjoler med rundt bærestykke. De sidder bare super godt på de små. Dejlig faster, hende ønsker jeg mig i julegave ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også vild med runde bærestykker. Det er så yndigt :-) ..og ja, sidder godt!
      Vi har fået utrolig mange fine ting af hende faster! Jeg har faktisk lige i dag taget billeder af nogle veste hun også har lavet. Må vist hellere få dem vist frem :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...