torsdag den 28. november 2013

Leo fløjlsbukser med for - Babymonth #13

Rigtig mange har været så søde at kommentere på mit forsøg på at lave et par smækbukser med for. Tidligere i dag fik jeg svaret på disse kommentarer; og til mange skrev jeg at projektet var røget i skammekrogen. Al den snak om bukserne gav mig dog alligevel lyst til at tage kampen op igen.

For et par uger siden skar jeg smækbukserne over og syede rib i buksedelen. Det gik helt galt… Jeg fik lavet buksedelen alt for kort og ribben sad midt på musens rumpe. I dag gik jeg igang med 2. omgang modificering af bukserne. Jeg klippede ribben af bukserne, skar endnu en strimmel af smækbukserne og syede det hele sammen. Er jeg tilfreds? Njaa… Det ser faktisk okay ud. Men altså… bukserne er stadig en lille smule for lavtaljede. 
Hvor mange gange må man lave et projekt i smadder? :-)

Smækbukserne kan du se lige her.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...