tirsdag den 12. november 2013

Efterårskrans af kastanjer


Igen vil jeg sige tusind tak for alle de søde kommentarer I har givet med til weekendens indlæg. Svar kommer når der bliver lidt mere tid tilovers :-) 

Siden i fredags har KJ været ramt af en træls gang forkølelse og hoste, og vores lille hund har været ved dyrlæge flere gange pga mellemkødsbrok. Øv. Så nætterne og dagene går med pleje af baby og hund. 

Indimellem det hele stjæler jeg hvert et øjeblik jeg kan til at lave noget kreativt! Bla. fik jeg sat bånd på den her efterårskrans, lavet hjemme hos mine forældre sidste weekend. Ideen er set her <3


Styropon ringen havde min mor i gemmerne. Den har ligget der i mange år, for det er lang tid siden at mine eller mine søskendes fingre var så små, som de huller i ringen, hehe.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...