torsdag den 31. oktober 2013

Blogroll med "Babymonth/Sy til din baby" deltagere

I morgen går det løs med Babymonth arrangeret af Laralil. Du kan stadig nå at deltage; se mere her.

Der er lige nu næsten 80 deltagere! Hvor bliver det spændende at se hvad der bliver vist frem og ikke mindst i hvilken version tingene bliver vist frem. For mon ikke mange af os har lidt de samme ting på programmet ;-)

Sabrina med bloggen SaJuMe har været så smart at lave en blogroll med alle deltagerne. Den ide skyndte jeg mig da lige at nappe.
Du kan derfor nu se en oversigt over alle deltagerne i højre side under billedet.

De billeder af babyting jeg plejer at have i højre side er blevet flyttet ind under hver deres kategori (strik, hækling, sy), som du finder i toppen af bloggen.

Vi ses i morgen :-)


2 kommentarer:

  1. Ja det er rigtig smart, så er det nemmere at følge med synes jeg :-D
    Jeg bruger ikke rigtig bloglovin, så det var lige den hurtigste måde at tjekke om der er kommet nye blog indlæg til babymonth :o)
    Glæder mig til at følge dig og alle de andre mange bloggere!
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Bloglovin er super smart. Men blogrolls er nu også skønne.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...