fredag den 26. juli 2013

Baby spam

Sommeren er fantastisk i år! Vi nyder den i fulde drag. De sidste 10 uger har vi jo været så privilligerede at vi begge har været hjemme sammen med den lille mus <3 Det har været skønt!
Bla. har vi fået lavet ny terrasse, flisebelægning langs huset og lagt den gamle terrasse om. Jamen, så lækkert det er! KJ sidder på de nye fliser på billederne herunder.
I mandags startede far på job igen, dog kun i 3 uger for så igen at holde 3 ugers ferie, hihi. Åh, det er da herligt!

Derefter kommer der nok noget virkelighed med job, pasning, jobsøgning osv og banker på, men indtil da vil vi nyde friheden i fulde drag!

Forleden morgen inden det blev alt for hedt og sommerlækkert, havde jeg KJ i det fine, søde strik sæt som Ingbritt (MusshiCph på Instagram) lavede da vi ventede på den lille mus sidste sommer. Vi har brugt sættet flittigt siden marts og det passer faktisk stadig! Fedt :-) 

Jeg er dog ikke sikker  på at det passer til efteråret ;-) Derfor har jeg bestilt et nyt sæt hos Ingbritt! Denne gang i grå strik (Drops BabyAlpacca, mellemgrå 8465) med rosa Liberty (Melanie Atai). Jeg glæder mig rigtig meget til at se det færdige resultat, men først skal stoffet lige komme hjem fra UK :-)










 




2 kommentarer:

  1. Hun er SÅ dejlig Ditte :)Og glæder mig til, på et tidspunkt, at se jeres hus efter facelift'et :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tusind tak Simone <3 Kan kun give dig ret ;-) Du er altid velkommen heroppe og se nogle af planerne (som jo egentlig blev lagt sidste sommer) realiseret denne sommer :-)

      Og vi er alle tre (KJ, Mott og jeg) klar til sommerhus weekend! :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...