mandag den 5. november 2012

Nitte støvlen

Nøj, hvor er der pludselig mange der har kigget ind forbi, er nu rundet de 12.000 kig og oppe på 19 læsere. TUSIND TAK for at I har lyst til at læse med, det er simpelthen skønt.
Og tak for de kommentarer I har lagt. Jeg har læst hos mange at de bliver glade for kommentarer, det er jo nærmest gængs at alle skriver det og det forstår jeg til fulde nu! Det kan lyde som en kliche, men man bliver virkelig så glad over at en anden person tager sig tiden til at kommentere, så tak for det!

I næste uge har jeg fødselsdag. Det har dog været lidt svært at lave en ønskeliste for det eneste jeg ønsker mig i år er en sund og rask baby!! Meeen, der er dog lidt materielle goder der ville være lækre at eje. F.eks. et par nye vinterstøvler. Det er lidt "so last year", men det er altså først nu jeg er moden til "Nitte støvlen"! Tilgengæld er jeg blevet fuldstændig vild med den her lækre, rå læder boot besat med nitter! Støvlen er fra Ash.


Billedet er lånt hos Carla F

Når det kommer til sko er jeg også vanskelig (ligesom med bukser, hehe). Synes altid at skoene er for lange og smalle til min fod. Men i foråret fandt jeg de her lækre sneaks fra Ash hos Carla F i Aalborg, dog er mine SØLV og ikke sand som på billedet. Og de passer min fod! De kan nemlig spændes ud  i de 4 spænder, det gør at jeg kunne vælge dem i en str der passer i længden og så kunne de tilpasses i bredden. 

Jeg har dem på hver dag og de ser stadig fine ud. Det er virkelig lækker kvalitet. Håber de rå støvler er samme lækre kvalitet, nu er de ihvertfald røget på ønskelisten! 

Billedet er lånt hos Carla F

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...