søndag den 4. november 2012

Hæklet vest - baby størrelse

Jeg fik jo endnu en rest fra hue projektet (her og her) og det kunne lige præcis blive til en lille bitte vest str. nyfødt! Der var 40 cm garn tilovers. Jeg lavede vesten efter opskriftens str. 2 år, bare med en nål #3 og med garn beregnet til 2,5-3. Størrelsen blev prøvet på lillebitte Luna på 3 måneder, hun kunne godt have den på og den kunne lukkes. Det er en dejlig nem og hurtig hæklet vest og tænker at jeg kommer til at lave flere i denne str. til barselsgaver :-) 

Vesten er, som skrevet før, nærmest en klassiker :-) Jeg har lavet to før, se den i mohair str. 2 år lige her.

Garnet er Alpaca Silk fra Hjertegarn, ca. 40 gram
Hæklet med nål #3
Opskrift lige HER






5 kommentarer:

  1. Hej.

    Sikken flot Vest:)

    Er det sån så at man evt.kunne bestille ca.3 stk.?
    Og hvad vil du have for dem?Tænker i str.Nyfødt op til ca,4mdr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mit nr.er:31614210:)

      Slet
    2. Hej :-) Tusind tak for din kommentar. Jeg kontakter dig via sms :-)

      Slet
  2. Hvad betyder parenteser i opskriften? :-)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...