mandag den 19. november 2012

Følg med når du har lagt en kommentar på en blog :-)

Det her er sikkert old news for mange! Men jeg anede ikke at man kunne følge med i kommentarerne på et blogindlæg!!

Jeg har mange gange ønsket mig at der var en funktion så man nemt kunne se om ens kommentar hos jer andre bloggere bliver læst og svaret på, men jeg troede ikke det var muligt. På Instagram og Facebook er er det jo så nemt at man får en notifikation når man er blevet tagget eller der bliver skrevet opfølgende kommentarer. Den umiddelbarhed mangler jeg lidt her på Blogspot. Men, men, men, nu går det så op for mig at der er en mulighed for at få email om opfølgende kommentarer når man har lagt en kommentar på en blog! Fedt :-)

Når du har lagt en kommentar trykker du bare på "Tilmeld dig via e-mail". Så vil du få en e-mail når der kommer flere kommentarer. Det vil jeg helt sikkert bruge fra nu af.


2 kommentarer:

  1. Tak for den oplysning, hmm det vidste jeg heller ikke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay, så er det ikke kun mig der ikke vidste det! Dejligt at du kunne bruge det :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...