onsdag den 31. oktober 2012

Sy selv ventebukser

Som allerede flashet på facebook og Instagram (!!) har jeg fået lavet mig et par ventebukser. Det er altid svært for mig at finde bukser der passer og det er bestemt ikke nemmere at finde ventebukser! Så jeg kastede mig ud i at lave mit eget mønster. Jeg havde projektet med til syning og der fandt en af de søde sydamer et Burda blad med ventetøj (Burda style 2/2012), det resulterede i at jeg fusionerede mine ideer med buksemønsteret fra bladet. En blanding af joggingbukser møder chinos m. læg foran og skrålommer. Sidste onsdag til syning fik jeg hjælp til tilpasning af bukserne og i forgårs blev de syet færdige :-)

Hvis du har ben med normal form vil du kunne lave bukserne ud fra mønsteret i Burda bladet. Se en oversigt af modellerne her.

I dag har jeg bukserne på, de er super behagelige! Glæder mig til i aften at høre hvad sydamerne siger om resultatet :-)



Bukser med indhold og accessorie i form af blød gravhund.


1 kommentar:

  1. De er flotte. Leder efter mønstret, men kan ikke lige finde det.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...