onsdag den 12. september 2012

Fleece hoodie

Et af de nye mønstre blev omdannet til denne fleece hoody str.92. Den er bliver givet til en lille 2 årig dreng på torsdag sammen med sweatpantsene. Håber det passer! 
Mønsteret hedder Alex og det er virkelig simpelt. Hvis den sidder godt kommer jeg til at lave mange af den slags :-)

Update: Trøjen er rigtig sød på, men modellen er for rumelig. Næste gang jeg laver den vil jeg tage 4 cm ind i hver side af for- og bagstykke og tage 6 cm ind på ærmets omkreds. Denne str.92 som den er lavet her på billedet, efter mønsteret, ville måske passe en 3 årig? :-) 



2 kommentarer:

  1. Hold op, hvor får du noget for hånden, det ser godt ud. jeg er vild med buksemønsteret, de er for seje:) lad os blogges ved - det er en kreativ blog du har, glæder mig til at følge dig :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak for din kommentar! Ja, det er lækkert det Chris mønster :-) Dejligt at du har lyst til at være læser her. Jeg så din blog anbefalet som en af de nye hotte ;-) Og kan da kun give dem ret!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...