søndag den 5. august 2012

Toilettaske 2 - også en boks

I søndags inden jeg skulle afsted i sommerhus (til kombineret netværks- og hækleklub møde :-)) fik jeg den her lille toilettaske færdig, men inden jeg kunne lave indlægget færdig havde computeren ikke mere strøm og den ville ikke lade op! Jeg oplevede det samme for 10 måneder siden da computeren var ret ny. Mig afsted til Elgiganten i går og da de satte computeren til en anden oplader kunne computeren oplade og da min egen lader efterfølgende blev sat til virkede det hele pludselig igen! Præcis som det skete for 10 måneder siden... Meget mystisk! 
Men anyways, det var den toilettaske/pung/boks der skulle flashes :-)








Yderstof er fra Rema 1000, inderstof og neon elastik er fra stof 2000 og træperler fra Tiger.

Denne gang har jeg fulgt en tutorial der giver en vendbar boks, hvis man vel og mærke bruger en lynlås der virker både fra inder og ydersiden.

Du finder den lige her. Jeg har fundet den via Filihunkats indlæg om bokse :-)

Tutorialen giver en boks med et flot "finish", da både inder og yderside er godt afsluttet og jeg er tilfreds med enderne :-) Men jeg synes det var alt for besværligt at sy både inder og yderside samtidig, så jeg søger videre efter den bedste måde til at lave toilettasker.

4 kommentarer:

  1. Det er nogle fine sager du fremstiller for tiden. Tror du ikke snart det er tid til at lave en pusletaske :)

    SvarSlet
  2. Fint :) Og så er stoffet fundet i Rema 1000? Det havde jeg aldrig gættet. Det er rigtig fint! KH K

    SvarSlet
  3. Super fine toilettasker du har fået lavet! Og skøn blog, jeg har straks meldt mig som fast læser. Mvh Katrine

    SvarSlet
  4. Tusind tak Ditte! Tjo.... Det var måske en meget god ide at lave en lille cafe pusletaske :-)

    Tak for din kommentar Kirsten. Ja, de har altså en del gode ting i Rema. 79kr for 2 meter, det er desværre et par år siden, men mon ikke det kommer igen.

    Tusind tak Katrine! Det er lidt sjovt at afprøve de forskellige lækre tutorials der er ude på nettet. Jeg har dog ikke fundet den perfekte endnu, men har tre mere der skal afprøves :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...