lørdag den 28. juli 2012

Toilet taske - boks

Shortsene har ligget og ventet på at blive prøvet på modellen. Nu er de prøvet, og de passede helt perfekt! Så skal de sidste ting bare lige syes før jeg kan vise dem frem :-)

Imellem tiden havde jeg altså lige lyst til at sy noget andet af det stof der blev tilovers ved tilpasning af benlængden. Frisk fra maskinen er jeg lige blevet færdig med at sy en boks! Jeg tror jeg gemte den her tutorial fra All Momas Quilt som bogmærke for over to år siden, men dengang havde jeg hverken symaskine der kunne klare opgaven eller virkelig mod på at prøve tutorialen. Nu er den syet!
Det var en rigtig fin tutorial, let at følge.

Spraylim og thermolam er købt hos Hannes Netbutik. Der var levering fra dag til dag. Hvilket er vigtigt for en der gerne vil igang nu når ideen er tænkt :-) Stof, lynlås og elastik er fra Stof 2000 og perler fra Tigeren.

Det er lækkert at der bliver en flot inderside på boksen, men jeg bryder mig ikke så meget om de folder der er i enderne. Derfor vil jeg prøve denne tutorial næste gang.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...