tirsdag den 10. april 2012

Sy en rullekant

Ih altså som den fine nye Pfaff åbner mange muligheder! Til januar udsalget fandt jeg et lækkert bomuldstørklæde med et skønt (Liberty'ish) blomsterprint til bare 50kr i Vero Moda. Desværre var det et tubetørklæde, og dem er jeg bare ikke særlig vild med. Jeg havde egentlig tænkt at jeg ville lave en rullesøm på overlockeren ude på sykurset (sådan er det så ikke nødvendigt at tænke længere nu hvor jeg har min egen darling, snart ihvertfald... :-)). Men i går kom jeg til at se at tørklædet faktisk er syet med en rullekant, og tilfældigvis havde jeg set på Pfaff's hjemmeside at mit nye vidunder har en trykfod der kan lave netop sådan en kant.













Det var lidt svært at styre stoffet ind i "sneglen" men jeg synes resultatet blev fint, og nu hvor tørklædet er aflangt og ikke samlet vil jeg komme til at bruge det meget mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...