torsdag den 12. april 2012

Hov, havde jeg lovet den væk...


Jeg havde da helt glemt at jeg dengang i december lovede den søde ugle væk til min ugle tossede søster. Godt at jeg nåede at tage billeder af den før hun kom i lørdags og hapsede den med hjem. 



De er jo bare alt for cute de små hæklede dyr fra Maja Hansens bog, men min tålmodighed holder ikke til at lave dem. Det tager simpelthen for lang tid for mig at sidde og pusle med hækling, montering, mikro små filt stumper der skal klippes og limes på... Hmm. Lur om jeg ikke alligevel bliver nød til at lave flere senere.. de er jo søde!

(kig evt ind på Maja Hansens blog for mere inspiration/motivation til at lave noget man ikke helt gider, men gerne vil have alligevel :-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...