tirsdag den 11. oktober 2011

Savle smæk

Ja okay, det er ikke ligefrem den mest charmerende overskrift... Men hvad hedder de ellers?
Jeg har lånt en smæk hos min veninde, lagde mit for og bagside stof over hindanden, smækken ovenpå og klippede så ud. Ikke noget med at tegne af, nåle eller andet præcisions fnidderi.. Synes selv at det kørte for mig.. men men men, da jeg så kom til at kigge på billederne af de udklippede stoffer var det så RET så tydeligt at de er vinde og skæve... Ja ja, jeg lærer det nok engang.

Anyways! 4 smække er der klippet ud til og så får de lige turen gennem overlockeren i morgen til Sykursus (hvem der bare havde en overlocker herhjemme).

4 forsider

4 bagsider





























Skæve er de! Men jeg håber den lille gut de er tiltænkt kan bruge dem uanset :-)

De 4 smække er tænkt som små indskydnings projekter i morgen, det store syprojekt jeg har gang i er en marine blå heldragt/buksedragt til mig selv i fløjl. Jeg er virkelig spændt på hvordan den kommer til at se ud og om den overhovedet kommer til at passe mig.


Jeg startede på buksedragten sidste onsdag hvor jeg fik lagt alle stykker op til den og klippet ud (de her stykker er tilgengæld MEGET omhyggeligt målt ud fra æggekant for at sikre ens trådretning, og klippet sirligt ud). Så den skal også igennem overlockeren i morgen :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...