lørdag den 25. juni 2011

Patchwork tæppe

Der er bare så mange flotte patchwork tæpper her i blogland. Har længe beundret dem. Men samtidig tænkt at det var fuldstændig uden for min rækkevidde at sy et sådan. Men efter at have set den flotte flotte kombination af farver hos Mama Lola og den fine DIY hos Marolle er jeg blevet helt hooked på at lave et tæppe til mig selv :-)

Det kommer på To-Do listen, men lidt nede på listen. Jeg har nogle andre projekter der skal afsluttes først.
To-Do liste:


  1. Grå strik vest efter opskriften Ruths undertrøje, laves i str. 2 år efter denne opskrift
  2. Strikkede røde futter der skal filtes
  3. Sy lille taske m. flæse færdig. Den er lavet efter denne gratis opskrift fra stof 2000. Tror den bliver SÅÅ fin :-)
  4. Lave net-taske ala kernelæder tasker. Inspireret af Husflidskabet og hendes fine taske.
  5. Derudover er jeg jo tosset forelsket i de chino/harems-bukser som Pralerier har lavet. Jeg har allerede købt både mønster og stof, men ved ikke om jeg magter at lave bukserne. Det vil vise sig. 
  6. Her på sjette pladsen kommer patchwork tæppet så ind :-)
Så der er altså lige nogle projekter ser skal færdig gøres først! Men det er bare SÅ svært at holde sig til et projekt og få det færdig gjort før et andet startes op... På tirsdag får jeg sommer/arbejds-ferie. Så bliver aftenerne i det mindste ledige, mon ikke det kan give nogle afsluttede projekter :-)

Glæder mig til at komme igang med det kreative. Det kribler i fingrene for at få lavet noget andet end at læse til eksamen.

God lørdag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...