lørdag den 29. januar 2011

Næsten afsluttet djævlehue

Den første dag efter eksamen lavede jeg en liste med alle de færdige projekter for 2010, de fremtidige for 2011 og ikke mindst de halvfærdige der venter på at blive afsluttet. Det gav jo et dejligt overblik, generelt er jeg bare ret vild med lister (det kan I nok godt nikke genkendende til). Det er sådan en lille ting og alligevel så godt et middel :-) Men ja, jeg havde så 9 ufærdige projekter hvor iblandt nogle var ved at trænge på for at blive afsluttet. Så hvor er det bare fedt at have ferie og få afsluttet en masse ting.Total hygge og good feeling!


Djævlehuen mangler nu nare lige at få et par snore syet på, så er den klar.... til en baby der kommer til juli :-) Det er måske første gang jeg er i så god tid!


Ser den også lidt "sjov" ud bagpå når i laver den?


Djævlehuen er strikket i merceriseret bomuld, cotton 8 fra Mayflower, det er SÅ fint og lækker noget garn. Bomuld til en sommer baby. Strikket på pind 3 med 35 masker slået op. Efter en sikkert ældgammel opskrift, taget fra et unavngivent blad, som jeg har fået en kopi af.

Det var min tredje hue, der er et aller andet sjovt over at lave den hue. Og så er den kær på. Og den er hurtigt lavet :-)
Så nu er jeg igang med en uld udgave til lille C, han kan sikkert godt nå at få brug for endnu en uld hue inden vi får rigtig forår og varmere temperaturer.


God lørdag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...