fredag den 28. januar 2011

Flagranke - endelig færdig

Endelig blev jeg færdig med flagranken :-)


Jeg vil virkelig gerne lære at sy! Man kunne lave så mange skønne ting... nå ja.. jeg må prøve mig frem, som indtil videre. Det er bare ikke helt så let at motivere sig selv til noget man ikke er god til. Så ryger jeg hurtigere på hækling når jeg har brug for at krea'e.







Flagranken er jo set i et utal af lækre kombinationer her i blogland, så tak til alle for inspirationen :-)

Stoffet er forskellige rester som min mor har fundet billigt i hendes sædvanlige genbrugs-guld-gruber. Skråbånd er fra Stof 2000. 

Ih, hvor er jeg altså glad for at det her syprojekt alligevel lykkedes og nu kan blive til en fin gave (når man er 9 mdr ser man ikke skævheder og syfejl :-) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...